فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان چاقی با دارو

از میان داروهایی که برای درمان چاقی وجود دارند، داروهای گیاهی پر فروش تر و پرطرفدارتر هستند. بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند از روش طب سنتی و با داروهای گیاهی، وزن خود را کاهش دهند. درمان چاقی با داروهای گیاهی و مکمل های گیاهی ممکن است اثرات جانبی در گوارش، احساس تهوع شکم، درد و نظایر اینها در فرد ایجاد کند، بنابراین هر داروی گیاهی را نمی توانید برای کاهش وزن مصرف کنید.

داروهای گیاهی که بر مبنای کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و چربی سوزی وجود دارند، گزینه اول در روش درمان چاقی با دارو هستند. یکی از این داروهای گیاهی، مکمل قهوه سبز است که برای کاهش اشتها و کمک به چربی سوزی، بسیار  توصیه شده است. مکمل قهوه سبز، کافئین مناسبی دارد و می تواند متابولیسم فرد را افزایش دهد. قیمت قهوه سبز در مقایسه با قیمت قهوه های اسپرسو، قهوه عربیکا، قهوه برزیلی، قهوه جامائیکا و سایر قهوه های کافئین دار خارجی، ارزان ‌تر است، بنابراین می‌توانید به ‌راحتی، قهوه سبز را تهیه کنید.

درمان چاقی با دارو و مکمل های گیاهی، اثرات جانبی خاص خود را دارد. برخی از مکمل ها بر روی گوارش تاثیر دارند اما از طرف دیگر باعث مشکلاتی در دفع می شوند. برخی از داروهای گیاهی، اشتها را کاهش می دهند اما به همان میزان، باعث ضعف بدنی می شوند. برخی دیگر از مکمل های گیاهی ممکن است آنزیم های تحریک اشتها را کنترل کنند، اما در مقابل برای خانم های باردار یا افراد مبتلا به فشار خون یا دیابت هرگز مفید نباشند.

  • ۰۱/۰۶/۳۱
  • فدولا

درمان چاقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی