فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

اگر از طرفداران قهوه باشید، حتما آوازه قهوه عربیکا را شنیده اید و ممکن است اشتیاق مردم برای خرید قهوه عربیکا شما را تعجب زده کند. اما چرا خرید قهوه عربیکا تا این حد پرطرفدار است؟

به دلیل طعم و رایحه بی نظیر آن: 
دانه های قهوه عربیکا به سبب کیفیت بالا، رایحه ای غنی را ارائه می دهند که عامه پسند و کاملاً معطر است و نت های کمی شیرین و ترش از نشانه های رایحه آن است. 

خواص منحصر به فرد قهوه عربیکا:
خرید قهوه عربیکا و مصرف مداوم آن، با سلامت قلب و بهبود کنترل قند خون مرتبط است و ممکن است به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند. به نظر می رسد نوشیدن منظم قهوه، شما را در برابر برخی از بیماری های عصبی رایج محافظت می کند، خطر ابتلا به بیماری های کبدی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد و حتی به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.

اغلب مردم قهوه را اولین بار به دلیل کافئین موجود در آن امتحان می کنند. زمانی که برای مثال امتحان دارید یا به هر دلیل دیگری نیاز به بالا بودن سطح انرژی و بیدار ماندن دارید، قهوه مناسب ترین گزینه است. کافئین موجود در قهوه با تحریک سیستم عصبی مرکزی، با خستگی مبارزه می کند و با بلاک کردن گیرنده های یک نوع میانجی عصبی به نام آدنوزین، باعث بالا رفتن سطح دوپامین در مغز شده و خستگی را از شما دور می کند.

  • ۰۲/۰۷/۱۶
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی