فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

پس از خرید قهوه عربی، نوبت به تهیه و سرو آن می رسد. اگر برای شما هم سوال شده است که چگونه می توانید قهوه عربی را به سبک سنتی تهیه کنید، با ما همراه باشید تا همه زیر و بم های آن را برایتان بازگو کنیم. برشته کردن دانه های قهوه با یک قاشق بزرگ (به عربی میهماز) انجام می شود. ابتدا مقدار مناسبی از دانه های قهوه سبز باید برشته شوند. پس از برشته شدن، با قرار دادن آن ها در یک ظرف چوبی (نام عربی - mubarid) خنک می شوند. پس از سرد شدن دانه ها، از هاون به خصوص یک هاون کوچک (به عربی هاوان) برای آسیاب کردن دانه های رست شده استفاده می شود. ریتم سنگ زنی نیز کمی موسیقی به آیین سنتی می افزاید. دانه های قهوه باید به یک پودر ریز آسیاب شوند. اگر وقت ندارید که این کار را با هاون انجام دهید، می توانید از آسیاب های قهوه استفاده کنید.

به عنوان یک علاقه مند به خرید قهوه عربی، حتما می دانید که یک ظرف جداگانه برای تهیه و دم آوری قهوه عربی وجود دارد. در یک قهوه جوش بزرگ (خمره به زبان عربی) به مقدار لازم آب می جوشانند و دانه های آسیاب شده را به آن اضافه می کنند. سپس هل و زعفران و میخک و برگ شیبا را به مقدار مناسب آسیاب کرده و به آن اضافه می کنند. هل مقدار بیشتری استفاده می شود؛ در حالی که زعفران فقط کمی مورد نیاز است. پس از اضافه شدن مواد، آنها را به مدت 20 دقیقه روی حرارت ملایم بجوشانید و سپس آنها را به قهوه جوش (به عربی دالله) منتقل کنید تا سرو کنید. قهوه را با استفاده از الیاف نخل یا صافی معمولی در قوری قهوه صاف کنید.

قهوه عربی از دیگ قهوه در یک فنجان کوچک به سبک سنتی ریخته می شود. بر طبق سنت، فقط نیمی از فنجان با قهوه پر می شود. در ضمن، قهوا در هنگام سرو و تهیه شیرین نمی شود و معمولا با خرما یا شیرینی دلخواه مصرف خواهد شد.

  • ۰۲/۰۸/۰۷
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی