فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

یک فنجان قهوه عربیکا

انتخاب و خرید قهوه عربیکا، با کیفیت بالا و با طعمی که دوست دارید، کار ساده ای به نظر نمی رسد. در هنگام خرید قهوه عربیکا، راه هایی برای اطمینان از اصالت و مرغوبیت قهوه خریداری شده وجود دارد. خرید کالای با کیفیت، تضمین می کند که تمام طعم و عطری که از یک قهوه عربیکا انتظار دارید، در آن وجود خواهد داشت. مواردی که در پایین ذکر شده اند، مهمترین دستورالعمل هایی هستند که اگر آن ها را در هنگام خرید قهوه عربیکا رعایت کنید، یک فنجان قهوه با عطر و طعم شگفت انگیز خواهید داشت:

 

1.قهوه عربیکا را به صورت دانه های کامل خریداری کنید! 
این موضوع بدین معنی نیست که قهوه های آسیاب شده مرغوب نیستند؛ اما از آن جایی که قهوه های آسیاب شده اگر برای مدتی در کیسه بمانند و به ویژه شرایط نگهداری آن ها درست نباشد، بخشی از ماهیت و عطر و طعم خود را از دست می دهند؛ به نظر می رسد برای قهوه خور های حرفه ای، خرید قهوه عربیکا به صورت دانه های کامل، گزینه مناسب تری است. یک سرمایه گذاری کوچک ولی ارزشمند برای تهیه آسیاب، باعث می شود تا آن انتظاراتی که در هنگام خرید قهوه عربیکا داشته اید، برآورده شده و کیفیت محصول تا زمان دم آوری حفظ شود.

 

2.قهوه تک منشا بخرید! 
منشأ منفرد به این معنی است که همه دانه های قهوه، از یک مزرعه یکسان آمده اند. وقتی همه دانه ها از یک منبع تهیه شده باشند، طعم، عطر و اسیدیته خاص خود را برجسته می کنند. اگر چه هم به دانه های قهوه عربیکای تولید شده در اتیوپی و هم به دانه های قهوه عربیکای تولید شده در برزیل به صورت کلی قهوه عربیکا می گویند؛ اما هرکدام از این دانه ها، عطر و طعم و اسیدیته مخصوص به خود را دارند. حتی در همان برزیل هم انواع مختلفی از قهوه عربیکا بدست می آید. ترکیب دانه های مختلف باعث می شود عطر و طعم چند نژاد مختلف، ترکیب شود که ممکن است شما را از خرید قهوه عربیکا دل زده کند؛ به همین دلیل بهتر است دانه های قهوه ای را خریداری کنید که از یک منشا واحد به دست آمده اند. 

 

3.قهوه ارگانیک بخرید! 
روشن است که برای سلامتی شما، محصولات ارگانیک به مراتب از رقیب های غیر ارگانیک خود بهترند. از طرف دیگر، حفظ عطر و طعم در قهوه های ارگانیک بهتر صورت گرفته و با خرید قهوه عربیکا از نوع ارگانیک، با یک تیر، دو نشان خواهید زد؛ هم کیفیت مرغوب تر و هم ارزش سلامتی بالاتر.

 

https://ghahvekhane.com/%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7

4.در کنار تاریخ انقضا، به تاریخ تولید هم نگاه کنید!
طبیعی است که قهوه های تازه رست شده، طعم بهتری داشته باشند. این موضوع بدیهی است و برای داشتن یک قهوه بهتر، به جای قهوه های فله ای که در کنار سوپر مارکت ها به فراوانی وجود دارند یا قهوه هایی که مدت زیادی از زمان رست و بسته بندی شدن آن ها گذشته است، خرید قهوه عربیکا تازه رست شده را امتحان کنید تا مطمئن باشید هیچ چیزی را از دست نمی دهید. 

 

5.به خالص بودن عربیکا توجه کنید!
اگر خرید قهوه عربیکا از چند برند مختلف را تجربه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که طعم آن ها تا حدودی متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم، طعم دانه های قهوه عربیکا که در کشورهای مختلف تولید می شوند، می تواند بسیار متفاوت باشد.

  • ۰۲/۰۸/۲۴
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی