فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

امکان بسته بندی اختصاصی قهوه

هنگام خرید عمده قهوه، چند گزینه دارید. می توانید قهوه را از قبل برشته یا از قبل آسیاب شده خریداری کنید یا می توانید دانه های کامل قهوه را خریداری کنید.

قهوه ی از قبل برشته شده، دارای مزایای آشکاری از نظر تازگی و عطر و طعم است. اما مشکلات خودش را نیز دارد. یادگیری نحوه برشته کردن قهوه و خرید و نگهداری تجهیزات و فضای مورد نیاز برای رست و آسیاب کردن قهوه، نیازمند سرمایه گذاری بسیار بزرگتری است و ممکن است برای کسانی که تمرکز اصلی آنها بر بازاریابی یا خرده فروشی قهوه است، آنقدر ها گزینه ایده آلی نباشد. اما اگر شرایط این کار را دارید، خرید عمده قهوه به صورت دانه های کامل، یک سر و گردن بهتر از خرید قهوه از پیش آسیاب شده است.

خرید دانه های قهوه از قبل آسیاب شده، این امکان را به شما می دهد که قهوه را به شکلی که (تقریباً) آماده مصرف است، بفروشید، که می تواند آن را برای مشتریان جذاب تر کند. البته یک نقطه ضعف اصلی هم وجود دارد: طعم. دانه های قهوه پس از برشته شدن، طراوت و طعم خود را به مرور زمان از دست می دهند. حتی بسیاری از رست کننده ها، مشتریان خود را تشویق می کنند تا دانه های کامل را خریداری کنند. سفارش قهوه با دانه کامل بهترین گزینه است؛ اما تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوانید تمام هزینه های پردازش آن را تقبل کنید.

اگر رست و آسیاب کردن دانه های قهوه، یکی از گزینه های روی میز شما نیست، سفارش قهوه از قبل رست شده امکان پذیر است؛ اما باید در مورد زمان و فرآیندهای سفارش و نحوه نگهداری خود بسیار مراقب باشید. به عبارت دیگر، باید مطمئن شوید که قهوه ای که تهیه می کنید، می توانید با کمترین تاخیر ممکن به مشتری نهایی تحویل دهید.

 

https://ghahvekhane.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87

  • ۰۲/۰۸/۲۵
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی