فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

کیفیت دانه قهوه روبوستا

قهوه روبوستا، یکی از دو گونه تجاری معروف قهوه است که در سطح جهان توزیع و فروخته می شود. این نوع قهوه، معمولاً ارزان‌ تر و تلخ‌ تر از قهوه عربیکا است و بیشتر در قهوه‌ های فوری و مخلوط‌ های اسپرسو استفاده می‌ شود. قیمت قهوه روبوستا تحت تاثیر چندین عامل است که عبارتند از:

شرکت تولید کننده:
با توجه به گستردگی مناطق کشت قهوه و پرطرفدار بودن این محصول، به طبع شرکت های زیادی در زمینه تولید و فرآوری قهوه فعالیت می کنند. بنابراین اگه به دنبال طعم واقعی قهوه روبوستا هستید، باید بهترین شرکت های تولیدکننده در این زمینه را پیدا کنید. ما در سایت قهوه خانه، به عنوان یک باریستای همراه برای شما، تمامی برندهای خوب و سرشناس در زمینه قهوه روبوستا را شناسایی و کالاهای آن ها را موجود کرده ایم تا به آسانی و با خیال راحت، از خرید قهوه روبوستا و نوشیدن آن لذت ببرید.

محل فروش:
بازار رقابتی امروز، مسبب پیدایش تعداد زیادی آنلاین شاپ و فروشگاه در زمینه فروش قهوه شده است. بنابراین شناخت مناسب ترین محل برای خرید قهوه روبوستا بسیار مهم است؛ چرا که فاکتورهایی مانند تازگی قهوه، برندهای طرف قرارداد، میزان تخفیف و ... به محل خرید شما بستگی دارد. ما در آنلاین شاپ قهوه خانه تلاش کرده ایم تا ضمن کنترل و حفظ دقیق شرایط نگهداری قهوه، هم تازگی دانه های قهوه را حفظ کنیم و هم قهوه ها را با تخفیف خوبی به دست مشتریان خود برسانیم.

تقاضای جهانی:
با افزایش هزینه زندگی در سراسر جهان، مصرف‌کنندگان به دنبال گزینه‌ های ارزان‌ تر قهوه هستند که باعث افزایش تقاضای قهوه روبوستا شده است. همچنین، برخی از تولید‌کنندگان و برندهای قهوه سعی دارند با استفاده از بیشترین قهوه روبوستا در ترکیبات خود، هزینه‌ های خود و مصرف کنندگان را کاهش دهند.

تولید جهانی:
تولید قهوه روبوستا به شدت تحت تاثیر شرایط آب و هوایی و بیماری‌ های گیاهی است. برخی از کشور‌ های بزرگ تولیدکننده قهوه روبوستا عبارتند از: برزیل، ویتنام و اندونزی. 

خشکسالی:
در سال ۲۰۲۳، خشکسالی شدید در برزیل باعث کاهش ۴۰ درصدی تولید قهوه روبوستا در این کشور شده است. همچنین، پدیدۀ ال نینیو که باعث تغییرات نامطلوب در دما و بارش در منطقۀ جنوب شرق آسیا می شود، ممکن است تولید قهوه روبوستا را در ویتنام و اندونزی به شدت کاهش دهد.

قابلیت پایداری:
قابلیت پایداری گیاه قهوۀ روبوستا نسبت به آفات، بیماری ها و تغییرات آب و هوایی بالاتر از گیاه قهوه عربیکا است. به همین دلیل، بعضی از کشور های تولید کننده سعی دارند با افزایش کشت دانه های روبوستا، به تولید پایدارتری دست یابند. این امر می تواند منجر به افزایش عرضه و کاهش قیمت قهوه روبوستا شود.

  • ۰۲/۱۰/۰۹
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی