فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

دانه کامل یا پودر
خرید قهوه به شکل دانه کامل ضروری است. اگر از هیچ یک از توصیه های دیگر که در این راهنما خرید قهوه آمده است، پیروی نمی کنید، خرید دانه های قهوه به صورت کامل را جدی بگیرید. چند دلیل قانع کننده وجود دارد که نشان می دهد خرید دانه های کامل به مراتب بهتر است. البته این موضوع بدین معنی نیست که پودرهای قهوه از کیفیت و مرغوبیت مناسب برخوردار نیستند؛ در واقع انتخاب بین پودر و دانه کامل، همانند انتخاب بین خوب و خوب تر است و ما وظیفه خودمان می دانیم که در این راهنمای خرید قهوه، همه نکات ریز و درشت را بررسی کنیم. ممکن است الان سوالاتی از این قبیل ذهن شما را درگیر کرده باشد که چرا دانه کامل قهوه، انتخاب بهتری است؟ چه تفاوتی میان پودر قهوه و دانه کامل وجود دارد؟ در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم.

 

روغن های قهوه
در طول فرآیند برشته کردن، روغن هایی در داخل دانه قهوه تشکیل می شود. این روغن ها در زمان دم کشیدن قهوه، نوشیدنی تان را غنی کرده و به قهوه شما، قوام و بافتی مناسب می بخشند. کامل نگه داشتن قهوه تا زمان استفاده از آن، به حفظ شدن روغن ها در داخل دانه کمک می کند. اگر قهوه را زودتر آسیاب کنید، این روغن ها از بین می روند و ممکن است یک فنجان قهوه آبکی نصیب تان شود! از طرف دیگر، خرید قهوه با دانه کامل به شما کمک می کند تا سطح برشته شدن را بررسی کنید. وقتی قهوه به شکل دارک، رست می شود، روغن ها به سطح دانه قهوه رفته و موجب ایجاد یک درخشش براق در قسمت بیرونی دانه می شوند. حال اگر قهوه را به صورت آسیاب شده بخرید، روغن ها در تفاله ها مخلوط شده و قضاوت در مورد سطح برشته شدن را سخت و سخت تر می کنند.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی قهوه خانه 
 

  • ۰۲/۱۰/۱۷
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی