فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات مهم که درباره آماده کردن قهوه با موکاپات مطرح می شود این است که ما کدام یک از انواع قهوه را می توانیم با این دستگاه آماده کنیم؟ قهوه اسپرسو یا قهوه عربیکا یا قهوه ترک یا قهوه فوری یا قهوه کافئین بالا؟ موکاپات شناخته شده ترین اسپرسوساز برای استفاده روی اجاق گاز است، اما در واقع فقط قهوه اسپرسو را آماده نمی کند. این دستگاه یک قهوه ساز بسیار قوی است که شبیه اسپرسوساز عمل می کند؛ اما مانند یک اسپرسوساز واقعی، حالت کف آلود را روی قهوه تشکیل نمی دهد و طعم و مزه قوی را ایجاد نمی کند. با موکاپات می توانید مقدار بیشتر نسبت به یک شات اسپرسو معمولی آماده کنید.
این نوع عملکرد به معنای آن است که اگر هم دانه قهوه اسپرسو را آسیاب کنید و با موکاپات آماده سازید، طعم واقعی قهوه را نخواهید داشت! زمانی که موکاپات، آب را وارد دانه های ریز قهوه می کند، تنها به اندازه 1 تا 3 بار آن را تحت فشار قرار می دهد؛ این در مقابل فشار 9 بار در یک دستگاه اسپرسوساز، بسیار اندک است. اما طعم آن به قدری نزدیک به یک اسپرسوساز است که می توانید از قهوه موکاپات به عنوان یک روش پایه، برای افزودن اسپرسو به نوشیدنی های اسپرسودار، مانند لاته، لاته سرد و غیره استفاده کنید.

 

  • ۰۲/۱۱/۱۷
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی