فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

اکسیداسیون
اکسیژن برای طعم قهوه مضر است. هنگامی که قهوه را آسیاب می کنید، روغن ها و ترکیبات طعم دهنده که درون آن حفظ شده اند، ناگهان در معرض اکسیژن قرار می گیرند. وقتی روغن های قهوه و سایر ترکیبات موجود در آن، اکسیده می شوند، می توانند فاسد شوند و هنگام دم کردن قهوه، طعم بدی ایجاد کنند. قهوه اکسید شده می تواند طعم و رایحه ای نامطبوع داشته باشد؛ تا جایی که شما را از خرید های بعدی تان منصرف کند و خاطره ای بد برایتان به یادگار بگذارد. 

 

ترکیبات آروماتیک فرار
هنگامی که قهوه شما آسیاب می شود، ترکیبات معطر فرار که هیجان انگیزترین بخش یک فنجان قهوه را تشکیل می دهند، در چند دقیقه اول آزاد می شوند. این موضوع می تواند خوب یا بد باشد. اگر قهوه بلافاصله دم شود، این مواد معطر، به عنوان طعم دهنده در قهوه شما آزاد شده و طعم و عطری لذت بخش و غنی ایجاد خواهند کرد؛ اما اگر قهوه را بیش از چند دقیقه قبل از دم کردن آسیاب کنید، مواد معطر فرار به هوا می روند و دیگر از آن عطر و طعم اصیل قهوه، چیزی نصیب تان نخواهد شد!

 

خرید آسیاب قهوه
یک راهنمای خرید قهوه خوب، باید همه مزایا و معایب را به صورت موازی بررسی کند؛ چرا که طیف وسیعی از خریداران برای پیدا کردن محصول مناسب خود، این مطلب را خواهند خواند؛ از قهوه خور های ماهر گرفته تا کسانی که برای اولین بار می خواهند نوشیدن قهوه را امتحان کنند. در کنار مزایایی که برای خرید دانه های کامل قهوه گفته شد، نباید دردسرهای آن را نیز از قلم انداخت. خرید آسیاب مناسب برای پودر کردن دانه های قهوه، یکی از معایب خرید دانه های کامل است. اینکه چگونه یک آسیاب قهوه را انتخاب کنید، بحث دیگری است که در این مقاله نمی گنجد؛ اما اگر صاحب یک کسب و کار در زمینه قهوه هستید یا در مورد طعم و عطر قهوه خود بسیار سخت گیرید، این هزینه در برابر چیزی که به دست می آورید، ناچیز خواهد بود.

 

  • ۰۲/۱۱/۲۱
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی