فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

انواع دانه قهوه و پودر قهوه

اولین روش تجاری موفق کافئین زدایی قهوه در سال 1903 توسط لودویگ اختراع شد. روزلیوس، یک تاجر قهوه آلمانی و موسس شرکت Kaffee HAG بود که روش مخصوص به خود، موسوم به روش روزلیوس را ابداع کرد. در فرآیند رزلیوس، دانه های قهوه با محلول آب نمک (آب نمک) بخار می شوند و سپس با یک حلال شیمیایی به نام بنزن تصفیه می شوند تا کافئین استخراج شود.  این فرآیند دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ زیرا محققان دریافتند که مصرف بنزن، حتی در مقادیر کم می تواند باعث بروز سرطان در انسان شود. 

با این حال، در حال حاضر راه های ایمن تر و بهتری برای کافئین زدایی دانه های قهوه وجود دارند که طی سالیان اخیر به تدریج ابداع شده اند و آنقدر با سابقه نیستند. اگرچه راه های زیادی برای تولید قهوه بدون کافئین وجود دارد، اما هر فرآیند، شامل خیساندن دانه ها در آب گرم پس از برداشت است. با انجام این کار قبل از برشته کردن، طعم لذیذ آن حفظ می شود و در عین حال دانه ها را نرم می کند تا کافئین به راحتی حذف شود. اما اگر مایل به خرید قهوه کافئین بالا هستید می توانید روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی