فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

حقیقت این است که زمانی که دانه های قهوه کامل آسیاب شوند، فقط یک ساعت قبل از بیات شدن دوام می آورند.  آسیاب کردن قهوه آن را در برابر عناصری که باعث خراب شدن آن می شوند، آسیب پذیرتر می کند، بنابراین مهم است که قهوه خود را فقط در صورت نیاز و زمانی که به آن نیاز دارید آسیاب کنید. در غیر این صورت، در معرض خطر سرو قهوه کهنه ای قرار می گیرید که فاقد طعم و عطری است که مشتریان شما انتظار دارند یا خودتان می خواهید بچشید. برخلاف برخی توصیه های رایج، نگهداری قهوه آسیاب شده در یخچال عمر آن را طولانی نمی کند و حتی می تواند قهوه را در معرض رطوبت قرار دهد و بوی سایر غذاها را جذب کند.

بنابراین از خرید قهوه عربی آسیاب شده بپرهیزید، مگر اینکه به شکلی صحیح بسته بندی شده و به شدت در برابر عوامل مثل رطوبت، اکسیژن، نور و ... حفظ شوند. اهمیت خرید قهوه عربی از برند معتبر، در همینجا مشخص می شود. شاید در نگاه اول، وجود بسته بندی مناسب، یک هزینه اضافی به نظر برسد؛ اما این موضوع، یکی از مهمترین مشخصه ها در حفظ کیفیت و تازگی عطر و طعم قهوه است.

  • ۰۲/۱۲/۰۶
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی