فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

یک گونی قهوه آسیاب نشده

قهوه خام به دلیل تأثیر آن بر کاهش وزن، شهرت خاصی به دست آورده است. هدف بسیاری از علاقه مندان به خرید قهوه خام، کاهش وزن بی دردسر است. یک مطالعه آمریکایی-هندی توانست ثابت کند که با کمک قهوه خام می توان بدون هیچ تغییری در رژیم غذایی روزانه، چربی بدن را به میزان قابل توجهی کاهش داد. 

در یک مطالعه، به 16 فرد دارای اضافه وزن که به سه گروه تقسیم شدند، کپسول های مختلف حاوی عصاره قهوه سبز در مدت 22 هفته داده شد. در حالی که یک گروه کپسول های حاوی 1050 میلی گرم عصاره قهوه سبز را مصرف کردند، گروهی دیگر کپسول هایی حاوی 700 میلی گرم عصاره دریافت کردند. با این حال، گروه دیگری در همان دوره کپسول های دارونما مصرف کردند. طبیعی است که آزمودنی ها نمی دانستند در کدام گروه قرار گرفته اند و کدام کپسول را دریافت می کنند.

پس از 22 هفته، مشخص شد افرادی که کپسول های حاوی 1050 میلی گرم عصاره را مصرف کرده بودند، به طور متوسط هشت کیلوگرم کاهش وزن داشتند. این در حالی است که افراد مورد آزمایش در طول دوره مطالعه، کالری دریافتی خود را محدود نکرده بودند. گفته می شود نیروی پشت این اثر فوق العاده، اسید های کلروژنیک و کافئین موجود در قهوه خام است. این ترکیبات، اثر بازدارنده ای بر جذب قند در روده دارند. 

  • ۰۳/۰۱/۱۲
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی