فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

دانه های قهوه رنگ روشن

1.عربیکا یا روبوستا
عربیکا و روبوستا، اصطلاحاتی برای نام خاص دانه های قهوه هستند. 70 درصد از قهوه تولید شده در جهان قهوه عربیکا است. با اینکه روبوستا، یا قهوه کافورا، بازار کوچکتری را به خود اختصاص داده است؛ اما همچنان در برخی کشورها، به ویژه ایتالیا، استفاده می شود. روبوستا کافئین بیشتری دارد و در آب و هوای گرم‌ تر و در ارتفاعات پایین‌ تر رشد می‌ کند. همین موضوع می تواند قیمت قهوه عربی را تحت تاثیر قرار دهد. هرچه درصد روبوستا در قهوه عربی ای که خریداری می کنید بیشتر باشد، به طبع قیمت محصول ذکر شده متعادل تر و ارزان تر خواهد بود. 

 

2.میزان رست شدن دانه ها
زمان رست شدن، مدت زمان برشته شدن دانه های قهوه را نشان می دهد. به طور کلی، قهوه‌ های برشته‌ شده به صورت لایت، اسیدیته بیشتری داشته و در مقایسه با رست های مدیوم و دارک، بیشتر طعم اصلی قهوه را حفظ کرده اند. در مقابل، قهوه های دارک رست، نت های برشته و تلخ بیشتری به همراه خواهند داشت.

 

3.طعم قهوه
عطر و طعم قهوه، از آن دست ویژگی هاست که تحت تاثیر پارامترهای زیادی قرار می گیرد و تغییری حتی کوچک در شیوه بسته بندی، نگهداری، حمل و نقل و رست کردن دانه ها، به تغییراتی بزرگ در عطر و طعم قهوه عربی منجر خواهد شد. بنابراین لازم است در هنگام خرید قهوه عربی، سعی کنید قهوه ای را خریداری کنید که اولا تازه بوده و مدت زمان زیادی از تهیه و رست شدن آن نگذشته و ثانیا بسته بندی مناسب و نام تجاری معتبر و شناخته شده ای داشته باشد. ما، در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با بررسی دقیق و ریزبینانه انواع برندها، راه شما برای خرید قهوه عربی و لذت چشیدن یک فنجان قهوه عربی بی همتا را هموار کنیم.

  • ۰۲/۱۲/۲۲
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی